Kage Wars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kage Wars RPG - Navždy spolu
 
PříjemPříjem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  
Najdete nás na facebooku: Sledujte náš portál

 

 Klany

Goto down 
AutorZpráva
Aspi
Admin
Admin
Aspi


Počet příspěvků : 8281
Datum založení účtu : 28. 02. 10
Věk : 30
Bydliště : Kolín

Klany Empty
PříspěvekPředmět: Klany   Klany Icon_minitimeThu Dec 15 2011, 22:53

Zde najdete všechny klany žijící ve vesnici


Název:
Ketsure

Kekkei Genkai | Schopnost:
Síla krve

Popis Kekkei Genkai | Schopnosti:
Schopnost jménem „Síla krve“ má v sobě každý člen už od malička, projevuje se totiž už ve 3. roce, když dítě začne mít chuť na krev. Začíná to chutí a pak to pokračuje k potřebě – v horších případě závislost. Schopnost spočívá v tom, že člověk, který má dostatek Síly krve má zlepšený čich a zrak ve tmě (čich maj pořád zlepšený, oči jen v noci). Čich spočívá v tom, že dokáže vycítit zvířecí i lidskou krev třeba na kilometr daleko a ti lepší klidně ještě dál. Zrak ve tmě je zase zlepšený natolik, že vidí světleji, tudíž dokáže lépe vnímat obrysy předmětů nebo osob. Další a poslední schopnost spočívá v tom, že ve chvíli kdy se člen klanu napije krve, tak po dobu následujících dvou minut cítí silnou energii a ikdyž už třeba nemá chakru, tak je jeho Síla krve na takovém stupni, že dostane jakoby druhou šanci a může použít nějaké jutsu na úkor Síly krve. Po dobu dvou minut se zvýší i rychlost uživatele, tak o 20% ze stavu, ve kterém právě je. Samozřejmě se ten uživatel musí napít trochu více, nestačí jen pár kapek. Funguje to na ten princip, že se rapidně zvětší množství krve v těle smíchaný s chakrou, takže kyslik se přenáší rychleji, a proto jsou pak v lepší kondici.

Členi klanu pijí krev, tak že jim vyjedou špičáky, které maj sice delší než člověk, ale po aktivaci vyjedou ještě více. Pomocí špičáků se zakousnou a následně sajou krev, která jim automaticky dodává sílu. Což automaticky přináší i zápory pití krve. Každýmu člověku se nelíbí, že by mu někdo pil krev, a proto je v klaně zakázané bez povolení pít člověku krev. Tudíž pijí buďto zvířecí nebo ve vesnici se prodávají v sídlu klanu láhve s krví, která byla vytvořená z části zvířecí a části chemické. Pokud se dlouho nenapije uživatel krve (1 – 2 dny), tak pomalu začne být hodně slabý a přestane se mu tvořit nová chakra, takže to vypadá, jakoby pomalu umíral – vlastně pomalu umírá.

Zápory:
- Bez krve pomalu umírají.
- Ze zadu na krku maj pečeť ve tvaru kapky, která jim brání vstoupit do domu, kam je nikdo nepozval. Mohou tam vstoupit až když je majitel nebo ten, kdo bydlí v domě pozve dál a nebo je majitel mrtvý. Tuto pojistku vytvořilo vedení klanu už na začátku, aby tim zabránili pití krve lidí.
- Při velké touze k pití krve se jim pod očima vytvořej černé žilky a vyjedou jim automaticky špičáky.
- Nerozumí si s klanem Sarika.

Historie začátku klanu:
Klan je jeden z prvních, který se ve vesnici usídlil. Původně se klan skládal z nukeninů, kteří si přes dědičnou techniku předávali své kekkei genkai Síla krve, aby je to udělalo silně a jak plynul čas, tak se kekkei genkai uchytil i na jejich dětech a pomalu se klan rozšířil, při čemž vymřeli nukenini a v klanu byli většinou jen hodní lidé. Členi klanu věděli, že by neměli pít krev člověka, a proto pili zvířecí, ale ta nedodává tolik chakry v krvi, aby jim to zlepšilo sluch a čich, takže pomalu začali v noci lést do lidských obydlí, kde jim vysáli část krve, aby se drželi v plné síle, což se vedení klanu i vesnice vůbec nelíbilo. Z toho důvodu vedení klanu poprosilo pečetící skupinu lidí z vesnice, aby vyvinuli techniku, která zabrání všem členům chodit do domů lidí bez povolení, což se povedlo a přineslo to samozřejmě nepokoje, kdy se klan rozdělil do dvouch větví.

První větev se jmenuje Hatsu a byli to členi klanu, kterým absolutně nevadilo, že maj tu pečeť, protože se spokojili se zvířecí krví. Druhá větev se jmenuje Banme a to jsou členi, kteří by radši tu lidskou krev, a proto mezi obouma větvema vznikla malá bitva, kterou však ukončil klan Sarika, tim že jim dal možnost opustit vesnici a nebo přestat s boji, takže se obě větve museli nějak snášet. Toho si ostatní klany ve vesnici všimli a tak se rozhodli pomoct ve výrobě s umělou krví, která bude mít chuť, jako lidská, ale bude ze zvířete, což uklidnilo členy Banme a donutilo je to spolupracovat, ale do teď je na nich znát, že jim ta pečeť vadí.
K další změně v klanu došlo teprve nedávno, asi před deseti lety, kdy se vedení klanu rozhodlo, že v radě nebude jen jeden člověk z Hatsu a jeden člověk z Banme, ale bude tam patřit někdo, kdo vůbec v klanu není, ale nějakým způsobem je spjat s nějakym členem klanu, takže třeba manželka nebo manžel. Bylo tomu tak učiněno, aby byl lichý počet v rozhodování a zároveň nedošlo k nerovnosti, že by tam byli dva členi z jedné větve. Samozřejmě se to ostatním členům v Banme nelíbí, jelikož větev Banma je už od pradávna hodně vztoupenecká část klanu a jejich povahy jsou už od malá trošku drsnější.

Měli také problémy s klanem Sarika, protože si klan Sarika myslí, že nejsou vůbec schopni sebekontroly a je otázka času, kdy pečetě prolomí a začnou zabíjet lidi jen pro vlastní potěšení. Sice Banme by se to tak líbilo, ale Sarika klan je jakoby furt pozoruje, jelikož se toho bojí. Proto se musí klan Ketsure scházet v sídle, kam Sarika nemůžou, aby zde mohli probírat klanové problémy, do kterým ostatním už nic není. Nikdy mezi klanem Sarika a Ketsure nedošlo k nějakému boji, ale je jasné, že je jen otázkou času, kdy klanu Ketsure rupnou nervy a budou chtít ukázat, že je nikdo hlídat nemusí.

Klanové dědictví:
- Vlastní velký svitek, který obsahuje postup, jak jinému člověku předat geny klanu Ketsure a tím z něj udělat právoplatného člena.
- Vlastní také Dýku osvobození, což je dýka, která jako jediná dokáže prorazit pečeť na krku, což by jim pak umožnilo bez povolení chodit do všech domů.
- Poslední klanové dědictví o kterém se ví je Kost původního, což je kost z prvního člena klanu. O jejich schopnostech se neví, možná ani žádné neví, ale klan ji drží pod zámkem.

Zajímavosti:
Špičáky členů mají v sobě malé množství jakési omamné látky, takže když se napijí lidské krve, tak při kousnutí ten člověk ucítí jakýsi klid, jakoby úlevu od všeho a tak se někdy i stává, že někteří lidi, jen kvůli pár vteřinám klidu do sebe nechají zakousnout člena klanu Ketsueki

Rada klanu:
Zástupce Hatsu → Akeno Ketsure
Zástupce Banme → Sosuru Ketsure
Zástupce lidu → Ayaka Niena

Typické klanové techniky:

Kaito
Technika D
Nejsou potřeba pečetě, jen to člověk řekne, zasoustředí se na zuby a vyjedou mu špičáky a stejně pak i zase zajedou zpátky. Pokud má ten člověk opravdu velkou touhu po krvi, tak ho pak špičáky neposlouchají a vyjížděj samy při setkání s krví.

Kensaku kekka
Technika C
Složí se dané pečetě a uživatel zavře své oči, při čemž začne cítit na delší vzdálenost krev člena klanu. Není jako krev normálního člověka, takže ji může uživatel cítit klidně až na 5 kilometrů.

Juyomyaku no Jutsu
Technika B – A
Jedná se o maximální vylepšení zraku a čichu, kdy uživatel dokáže přesně říct, kde má protivník nejvíce krve, takže ví kam nejlépe zaútočit, aby protivník rychle vykrvácel. Jedná se spíše o techniku větvě Banme.

Denso-ryoku no Jutsu
Technika B – A
Technika, která umožní opačnou výměnu krve člena klanu normálnímu člověku. Vlastně když se napije člen klanu krve nějakého jiného obyčejného člověka, tak přijme sílu a tahle technika udělá to, že když se člověk napije krve člena klanu, tak pak člověk přijme na pár minut sílu člena klanu a zároveň mu může člen klanu posílat informace přes chakrové spojení v krvi a tak má člověk, co se napil krve vlastně i další oči v podobě člena klanu, od kterého pil. Tuto techniku používá spíše větev Hatsu

Znak klanu:
Rudá kapka krve

Autor:
Aspire

Inspirováno seriály The Vampire diaries a True blood
Návrat nahoru Goto down
Aspi
Admin
Admin
Aspi


Počet příspěvků : 8281
Datum založení účtu : 28. 02. 10
Věk : 30
Bydliště : Kolín

Klany Empty
PříspěvekPředmět: Re: Klany   Klany Icon_minitimeMon Dec 19 2011, 23:56

Název:
Dartei

Kekkei Genkai | Schopnost:
Martei

Popis Kekkei Genkai | Schopnosti:
Martei je speciální chakra, která se nenachází v uživateli. Jedná se tedy mimotělní chakru ve formě zvířete, které má na čele barevnou tečku, která značí kolik chakry zvíře ještě má. Čim méně chakry zrovna vlastní, tim průhlednější tečka na čele zvířete je. Zvíře není reálné, ale vytvořené z chakry a uživatel z něj chakru přebírá nebo skrze něj posílá elementární jutsu. Uživatel v sobě chakru nemá, takže nemůže být kvůli nedostatku chakry unaven, ale místo něj slábne zvíře, které je pak náchylnější a lehce zranitelný. Jelikož jsou k sobě uživatel a jeho Martei spojeni, tak pokud Martei zemře, tak uživatel sice nezemře, ale už není schopen být ninjou, protože nemá dostatek chakry, vytváří se mu jen na tolik, aby se mohl pohybovat, ale ne tolik, aby mohl znovu do boje.

Martei sice není vyloženě hmotné zvíře, ale může normálně útočit, protože chakra, ze které je má takovou hustotu, jakoby to bylo reálné zvíře. Avšak útočit přímo s Martei fyzicky si dovolí jen ti odvážní ninjové nebo naprostí blázni, jelikož je to hodně vysoké riziko. Stačí totiž špatný pohyb a Martei může zemřít, což zničí i člena Dartei klanu. Člen klanu Dartei se nejdříve učí jak propojit mimotělní chakru se svým tělem, aby mohl využít elementárních jutsu a poté se i učí, jak vyslat jutsu skrz Martei. Martei se získává až ve 13 letech, do té doby se člení učí boj s nějakou zbraní a pak jsou podrobeni zkoušce, která prokáže, jaký bude jejich Martei. Neexistuje, že by někdo nedostal svého Martei, ale pak se určuje podle splnění zkoušky, jak mocného Martei dostane, protože existují Obyčejní Martei – Což jsou Martei normálních zvířat, jako je třeba pes, kočka a podobně. Speciální Martei – To už jsou větší zvířata, jako medvěd, tygr a další. A poslední jsou Legendární Martei – To jsou zvířata, o kterých se dá dočíst jen v knihách. Chakra Martei si přisvojí jejich podobu a napodobí jejich sílu. Legendární Martei se ukázalo jen asi 4x za celou dobu žití klanu. Existuje však ještě jedna skupina, která se nepočítá mezi základní, protože nikdo neví, jak to specifikovat. Jedná se o Martei v podobě zbrani. Místo toho aby vedle člena Dartei kráčel Martei zvíře, tak má u sebe zbraň, která je tvořena z chakry. Vlastně má stejné vlastnosti, ale je silnější, aby nemohla být v boji jen tak zníčena. Stává se také, že Martei změní svoji podobu za nějaký čas, protože ucítí, že jeho majitel je silnější a tak pocítí i to, že on by se měl jaksi vyvinout. Takže se stává, že z obyčejného Martei se změní na Speciálního Martei.

Člen klanu může klidně svého Martei poslat až kilometr daleko kvůli průzkumu a následně využít několika klanových technik, ale opět je to velký risk, jak pro Martei tak i pro jeho majitele. Existují dvě skupiny v klanu a každá se soustředí na něco jiného, ale více informací je v historii. Samozřejmě si rozumí skrz myšlenky, jelikož jsou propojení, ale nejde to hned, musí se to trénovat.

Zápory:
- Pokud nejsou Martei a uživatel sehraní, tak to může znamenat jejich konec
- Silné citové spojení mezi Martei a uživatelem
- Pokud protivník ví, co Dartei jsou, tak pak dokáže útočit jen na Martei, aby tim ublížil členu Dartei klanu

Historie začátku klanu:
Klan Dartei nebyl nikdy obzvlášť rozšířený a nějak moc slavný, protože se tam nevyskytl jedinec, který by klan proslavil. Proto vlastně ani nemaj nijak zvlášť zajímavou minulost, ale vyskytla se jedna část historie a to je velká bitva Volcano country, kde se vlastně klan Dartei účastnil nejvíce z celé vesnice, protože ikdyž nejsou proslavení, tak maj největší produktivitu dětí, kdy každá rodina má většinou dvě děti. Volcano Country válka byl největší spor, kterého se vesnice zúčastnila (přesný popis války je sepsán v historii vesnice). Za doby této války byl vůdcem Karteo Dartei, který vyslal do války okolo 50ti členů klanu, což byl i nynější vůdce a jeho dcera, které v tu dobu bylo 20. Klan Dartei tvořil samotnou složku armády Runzugakure, protože byli sehraní a proto potlačovali nepřátele na své straně, což na ně také uvalilo větší pozornost nepřítele, který usoudil, že musí zničit nejdříve členy klanu Dartei. Z toho důvodu proti jednotce Dartei klanu povstala tak 3x větší armáda než byli oni samotní. Strhla se obří bitva, kterou Dartei jednoznačně prohrávali a přišlo k závěru smrtí Kartea, kterého zabilo dohromady asi pět protivníkových ninjů, čemuž v žádném případě nemohl oponovat. Pomalu začali všichni umírat až se najednou objevil Masaru s rukama od krve a zlostí v očích, nikdo nevěděl, co se stalo, ale použil jakési mocné jutsu, které změnilo průběh celé bitvy. Dartei klan sice nevyhrál, ale rozhodně všichni nezemřeli, ba naopak unikli a několik jich přežilo a tim se zapsali do historie vesnice a Masaru se díky tomu skutku stal novým vůdcem klanu. Ve vesnici od té doby zaujali něco jako hlídkovou stránku, protože techniky první skupiny jsou výborné na hlídkování. Jelikož klan je rozdělen na dvě skupiny, první skupina se zaměřuje hlavně na výcvik
sama sebe, takže se učí normální elementární techniky a pak se učí propojit techniky skrz Martei, aby mohl také vyslat to dané jutsu, jako jeho majitel. Této skupině se říká Norte. Pak je druhá skupina a ta se zaměřuje na trénink, jako celek, protože provozují techniky, které používají dohromady a vznikají pak různé kombinace, ale to je pak složitější na boje, protože většina těch jutsu je v boji takřka nepoužitelných, pokud je dobře nezkombinují a uživatel neumí dobře taijutsu. To jsou zrovna ti, kteří hlídají vesnici a říká se jim Karse. Proto je pro lidi z Karse lehčí se dostat do Hlídky nebo do Strážců runy. Taky proto mají pak zvýšenou možnou vzdálenost mezi Martei a sebe samými skoro na 3 kilometry.

Klanové dědictví:
- Zlatý krystal, který podle legendy dokáže, když ho má někdo u sebe, tak zlepší chakru, tak že se vytvoří ještě jeden Martei a tak má majitel krystalu dva silné Marteie, což znamená dvojnásobné množství chakry.
- Kniha Martei Doko, což je seznam všech existujících Martei a jejich vlastníků, jelikož se to do knihy nějakým způsobem tiskne samo, tak jsou tam opravdu všichni členi, ikdyž nežijí ve vesnici. Knihu může používat jen vůdce klanu nebo jeho zástupce.
- Meč Karteův, to je jediná zbraň, která byla Martei vůdce Kartea, který umřel ve válce. Říká se totiž, že když člen klanu Dartei umře, tak se jeho Martei promění v kámen, ale málokdy se stává, že uživatel umře dříve než Martei.

Zajímavosti:
Členi klanu si rádi kreslí na sé obličeje různé čáry a symboly různýma barvama, jelikož Martei má na čele také tečku s nějakými čárami, takže se mu chtěj podobat. Podle barvy čar na jejich tváři se pozná, jakou maj zrovna náladu ten den.
Černá → Smutek
Červená → Nenávist nebo vztek
Oranžová → Unuděnost
Žlutá → Šťastnost
Zelená → Touha po dobrodružství
Modrá → Láska
Fialová → Zklamanost
A další barvy vymýšlejí samotní členi klanu. Jen jedna barva je pro všechny otazníkem a to barva vůdce klanu, který má lososovou barvu a nikdo neví proč takovou barvu má. Jen se ví, že tu barvu má od doby, kdy mu zemřela dcera ve velké bitve Volcano country.

Rada klanu:
Vůdce → Masaru Dartei
Zástupce vůdce → Kida Dartei

Typické klanové techniky pro Norte:

Reikaro
Technika C - B
Je to technika, při které když se na konci všech elementárních technik ještě tleskne a vyřkne se název techniky a za to Reikaro, tak tu techniku provede okamžitě Martei.

Ruuika no Jutsu
Technika B
Technika která umožní, že Martei začne mít kolem svého těla ten daný element, který ovládá.
Katon → Martei začne okolo lehce hořet
Doton → Má slabou pokrývku kamene, proto je tvrdší a odolnější
Suiton → Má kolem sebe vodu, tudíž je rychlejší
Raiton → Kolem Martei se pomalu točí malé jiskry
Fuuton → Martei má na končetinách větrný obal, takže jeho útoky dosáhnou tak o 5cm dál než se zdá.

Typické klanové techniky pro Karse:

Mehoshuku no Jutsu
Technika C
Uživatel na minut získá levé oko svého Martei, takže vlastně vidí na levé oko to samé, co vidí Martei na své levé oko.

Yobidashi no Jutsu
Technika C - B
Pokud je Martei hodně daleko od uživatele, tak uživatel provede toto jutsu a Martei se okamžitě objeví zpátky, ale ze začátku to bere hodně chakry.

Daragashi no Jutsu
Technika B
Uživatel provede jutsu a teleportuje se ke svému Martei. Zkušení jedinci pak toto používaji, jak rychlé útoky na nepřátele.

Znak klanu:
Psí tlapa

Autor:
Aspire


Naposledy upravil Aspire dne Wed Jan 04 2012, 23:08, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Aspi
Admin
Admin
Aspi


Počet příspěvků : 8281
Datum založení účtu : 28. 02. 10
Věk : 30
Bydliště : Kolín

Klany Empty
PříspěvekPředmět: Re: Klany   Klany Icon_minitimeTue Dec 20 2011, 15:10

Název:
Guuri

Kekkei Genkai | Schopnost:
Bílý popel = Asshu

Popis Kekkei Genkai | Schopnosti:
Jejich Kekkei genkai je strašně složité, protože ovládají bílý popel, který se vyskytuje pouze v Runzugakure a kolem Runzugakure, proto když jdou mimo vesnici, tak si musí vzít část popelu s sebou. Většinou ho nosí ve vacích na zádech, které vypadaj jako batohy, ale uvnitř batohů je teplota okolo 50°C, aby byl popel vždy připraven k použití. Ti lepší už si nechávaj dělat pečetě na dlaně, do kterých zapečeťují popel, aby ho nemuseli nosit ve vacích. Při jeho používání je popel samozřejmě žhavý, takže následky útoků jsou spáleniny.

Popel je totiž něčim zvláštní a to tim, že pochází ze sopky vzdálené od vesnice asi 2 kilometry. Neví se proč, ale sopka má chakrovou sílu, takže v popelu je dost elementární chakry, která je něco mezi katonem a dotonem. Ze začátku může uživatel používat popel, jen jako třeba písek Gaara. Jen jako nějaký útoky a když se po čase naučí aktivovat chakru v popelu, tak se naučí nechat popel po chvilce i vybuchnout, ale to umí až ti zkušenější. Hlavně nejdříve potřebují povolení od rady klanu, zda mohou začít trénovat vybuchující popel, který se učí ze svitku klanu, protože ovládnutí té chakry v popelu není nic jednoduchého.

Pak je druhá skupina v klanu, která nedostala možnost nebo povolení k trénování vybuchnutí popelu, takže jim byl umožněn přístup do laboratoře v sídle, kde si mohou vytvářet vlastní druhy bomb, aby se vyrovnali těm, kteří už ovládli výbušnost popelu. Sílu bomb maj povolenou podle toho, jakou mají úroveň a nebo podle věku, takže si nemůže genin vytvořit nějakou A výbušninu, protože by to bylo nelogické a pro něj samotného vysoce nebezpečné. Proto jsou vždy v laboratoři dva členi klanu, kteří ji hlídaj, aby zde něvytvářel nikdo nic silnějšího než zvládne a nebo se nikdo nepokusil o teroristický útok, o který se už jednou někdo pokusil.

Zápory:
- Nebezpečné při tréninku výbušnosti popelu
- Blbé na přenos, protože ve vesnici je popelu dost, ale mimo ní už není
- Musí být dobrá souhra v týmu, aby výbuchy nikoho neohrozily

Historie začátku klanu:
Klan byl zde jeden z prvních, jelikož popel je ve vesnici a kolem vesnice už od začátku, takže klan je jeden z těch uplně původních a jak je trošku zvláštní, tak nemaj spory s žádným jiným klanem. Klan nikdy neměl nějak pestrou historii, až na válku, kde prostě bojovali, jako ostatní, ale jednou se stalo něco zvláštního. Narodilo se dítě, které už od malička mělo hodně agresivní sklony. Jmenoval se Haio a byl jeden z nejnadanějších, protože se naučil rychle ovládat vybuchující popel. Nikdo neví kvůli čemu se mu změnilo myšlení nebo názory na okolí, ale začal mít touho vytvořit obří výbuch a tak se pokusil vytvořit obří bombu smíchanou s tim popelem a chtěl nechat vyhodit do povětří celou vesnici. Skoro by se mu to i povedlo kdyby ho nezastavili členi klanu Sarika. Haio to měl opravdu promyšlené, chtěl rozmístit bomby zvané „Trojúhelníková smrt“ okolo celé vesnice a následně ji nechat ponořit do nicoty. Proto od té doby byla zakázaná výroba výbušniny jménem Trojúhelníková smrt, což je malá bomba, která má v sobě tři další bomby, které však obsahují popel, který když vybuchne, tak se rozprsknou ty tři menší bomby a následně silně vybuchnou, což by zníčilo velké území. Existuje již jen jedna výbušnina Trojúhelníková smrt a ta je přísně střežena, aby ji nikdo nemohl použít.

Klanové dědictví:
- Trojúhelníková smrt, jak již bylo řečeno v historii, jedná se o jednu z nejlepších bomb klanu.
- Svitek ovládání výbuchu Bílého popelu.

Zajímavosti:
Je u nich známo, že jsou to trošku blázni, co se týče výbuchů. Rádi totiž koukaj, jak něco vybuchuje a tak si jako mladí rádi hrají s menšími petardy, čimž jsou známí po vesnici, jelikož je kvůli tomu moc lidí nemá rádo, když jsou ještě mladí, jakmile trochu vyrostou a dostanou rozum, tak se začnou chovat dobře a už ostatní neotravují svýma petardama.

Rada klanu:
Vůdce → Kayoko Guuri
Zástupce → Fumiko Guuri

Typické klanové techniky:

Asshu: Jigokuboru no Jutsu
Technika C
Kolem uživatele se vytvoří 3 popelové koule, které se automaticky rozletí na nepřítele, pokud se přiblíží na méně než 5 metrů od uživatele. Popel je teplý, takže protivníka samozřejmě pálí.

Asshu: Hai Sakusei no Jutsu
Technika C
Na tohle je potřeba hodně popela. Uživatel ho vypustí a popel se snese na zem, kde začne pomalu pálit kameny nebo kusy dřeva a vytvářet z toho další bílý popel, aby ho bylo mnohem více.

Asshu: Shivahifu no Jutsu
Technika B
Uživatelovo tělo pokryje bílý popel, takže když do něj někdo udeří rukou nebo jinou částí těla, tak to protivníka spálí. Zde je trénink těžký, protože při něm jde o vytvoření si odolnosti vůči žátu z popela.

Asshu: Hitsugi Shi no Jutsu
Technika A
Kolem protivníka se začne rychle točit popel a jak se kolem něj točí, tak se vytváří čím dál tim větší teplo uvnitř té popelové „rakve“, takže mu to začne pálit pokožku a jediná možnost záchrany je dobré užití Suitonu nebo Fuutonu a nebo proskočení skrz točící se popel, ale to protivníka také dost popálí.

Asshu: Saigo no Jutsu
Technika S
Funguje jen pokud je aktivována Hitsugi Shi no justu. Uživatel také musí umět nechávat vybuchnout popel. Když se kolem nepřítele točí popel, tak uživatel použije tuhle techniku, popel se přilepí na nepřítele a následně vybuchne.

Znak klanu:
Tři tečky v trojúhelníku

Autor: Aspire


Naposledy upravil Aspire dne Tue Dec 20 2011, 16:41, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Aspi
Admin
Admin
Aspi


Počet příspěvků : 8281
Datum založení účtu : 28. 02. 10
Věk : 30
Bydliště : Kolín

Klany Empty
PříspěvekPředmět: Re: Klany   Klany Icon_minitimeTue Dec 20 2011, 16:41

Název:
Sarika

Kekkei Genkai | Schopnost:
Sororyoku = Sluneční síla

Popis Kekkei Genkai | Schopnosti:
Všichni členi klanu maj již od malička na konečcích prstů u rukou pečetě malé černé pečetě, které značí čísla. Čísla jsou pochopitelně od 1 do 10, podle počtu prstů. Dítě již od malička může využívat 5 z těchto 10ti pečetí a postupem času, co stárne nebo dostává zkušenosti se mu podaří zaktivovat i zbylé pečetě. Členi klanu nemají přesně podstatu, ale mají právě tyto pečetě, které se nabíjejí ze svitu slunce, proto tito ninjové bojojí hlavně během dne, protože se jim pomalu během boje doplňuje síla. Proto se tomu říká Sluneční síla.

Každý člen klanu, jakmile se dostane na sluneční svit, tak jeho prsty automaticky skrz ty pečetě pouští do jeho chakry sluneční sílu a díky tomu následně může používat svá jutsu. Jakmile je jedna pečeť naplněna Sluneční sílou, tak již není černá, ale je bílá a lehce září. Jakmile uživatel použije jutsu, tak se mu část Sluneční síly vypaří a jedna pečeť po druhé pomalu zase černaj, díky čemuž může uživatel zjišťovat hladinu své chakry. Jelikož uživatelé nemají element, tak to naznačuje, že používají k boji tu Sluneční sílu a to znamená, že pokud je den, tak si berou rovnou část síly z venkovního prostředí, pokud svítí slunce a tudíž nepoužijí tolik chakry. Avšak pokud bojují v noci nebo někde, kam nedopadá slunce, tak naopak spotřebovávají chakru a nabitou Sluneční sílu rychleji, proto také ve vesnici neplní noční mise. Jejich techniky, jelikož jdou většinou přímo z nebe nebo vyloženě z nějakého slunečního paprsku, který dopadá na zem, protože z dlaní nebo těla uživatele to chodí většinou jen když je zrovna noc, jsou pro ně považovány jako boží síla, proto jsou všichni trochu nábožensky zaměření.

Dá se o jejich schopnosti mluvit jako o Slunečním elementu, jelikož vlastně na nepřítele útočí slunečními paprsky, které jsou silnější než Fuuton i Raiton, ale slabší než Doton a Suiton. Jelikož Doton paprsky pohlcuje a Suiton je většinou odráží. Kvůli tomuto elementu mají také zvláštní oči, které nemají specifické jméno, ale jsou většinou buďto bílé, lehce žluté nebo lehce tyrkysové a umožňují uživatelům vidět náznaky slunečních paprsků, aby jich mohli využít. Někteří z členů klanu taky přišli na způsob, jak díky Sluneční síle rychleji léčit raněné než normální medicínou či technikama.

Zápory:
- Je na ně dáván velký důraz, jelikož se jedná o nejdůležitější klan vesnice, a proto je lehké někoho zklamat,
- Vysoká spotřeba chakry během noci.
- Trošku spory mezi nima a klanem Ketsure, protože Ketsure je převážně klan noční.

Historie začátku klanu:
Sarika klan je ten nejdůležitější v celé vesnice, protože již od začátku vesnice je vždy jejím vůdcem nějaký člen Sarika. Už od počátku byl klan brán, jako silní ninjové, kteří jsou zároveň i hodně chytří. Jediné co vždy bylo nepochopitelné, jejich víra v boha jménem Arih, což je podle nich bůh slunce. Nejsou to nijak fanatičtí věřící, ale prostě se sem tam pro něco pomodlí a věří, že všechno ovládá bůh a vše je předem naplánované. Dalo by se o nich mluvit i jako o ochráncích vesnice, protože když se vyskytly nějaké spory, tak právě oni je neutralizovali a vše vyřídili. Avšak jednou se Ketsure klan rozbouřil a právě klan Sarika to musel uklidňovat, což pro ně nebylo jednoduché, protože boj vypukl v noci. Sice se to uklidnilo, ale všichni vědí, že Sarika a Ketsure klan se prostě moc nemusí a bude to takhle ještě dlouho. Přišla také Volcanovská válka, což byla válka mezi vesnicemi ve Volcano Country, kde se Sarika hodně podíleli na výhře, ale také se kvůli tomu rozneslo do země, že Sarika jsou v noci slabší než ve dne.

Jednoho dne bylo vysláno 5 členů Sarika, kteří měli za úkol donést do vedlejší země nějaké svitky ohledně míru. Měli se vrátit ještě ten den, ale vrátili se až po týdnu, ještě k tomu v noci a vrátili se jen dva, při čemž ten jeden byl paralyzovaný a nemohl se ani hnout a to mu zůstalo do teď a ten druhý měl vypíchlé oko a sedřené pečetě na prstech. Ten paralyzovaný se jmenuje Yonda Sarika a ten bez oka a bez pečetí na prstech se jmenuje Goro Sarika a nikdy s nikym o tom, co se ten týden dělo nemluvil, protože když začal mluvit, tak ho začaly chytat křeče na ty vzpomínky, které se ten týden děly. Byla, je a zřejmě i bude tohle největší záhadou celého klanu. Někteří tvrdí, že je lepší o tom nic nevědět a někteří by to zase chtěli vědět, ale není žádná možnost, jak to celé zjistit.

Klanové dědictví:
- Kniha legend, je to kniha, která obsahuje všechny legendy o bohu Arih a legendy o klanu Sarika
- Noční kámen, o kterém se vypráví, že prý nějakým způsobem dokáže dát uživateli sílu využívat i měsíčního svitu, ale to není nijak dokázáno, protože se o tom mluví jen v legendách
- Boží kopí, jedná se o kus dlouhé dřeva, které je z nějakého černého stromu, protože dřevo je celé černé a rozhodně není opálené ani nijak přebarvené. Podle legend to je prastará zbraň boha Ariha, který zde dříve bojoval a tohle po něm zůstalo.

Zajímavosti:
Hlavní zajímavostí je, že jsou nábožensky založení k bohu Arih, ale další zajímavostí je, že skoro nikdy není člen klanu nějak nápadně zlý. Většinou jsou optimističtí a k lidem se chovají celkem mile. Proto je maj ostatní hodně rádi. Také se jejich členi maj větší šanci dostat do Hlídky.

Rada klanu:
Vůdce → Kioshi Sarika – Taky současný vůdce vesnice
Zástupce → Mareo Sarika

Typické klanové techniky:

Soro: Shitsumei no Jutsu
Technika D
Uživatel natáhne dlaně k nepříteli a pečetě, které má nabité a funkční začnou zářit, takže to lehce nepřítele oslepí, pokud se dívá přímo na uživatele. Jakmile uživatel začne dělat další techniku, tak nepřítel zase vidí.

Soro: Unmeiki no Jutsu
Technika C - A
Uživateli začne zářit jedna pečeť na prstě a z ní následně vystřelí žlutý paprsek světelné energie a podle toho kolik je v tom energie a chakry, podle toho se určuje síla paprsku. Dále rychlost určuje úroveň natrénování jutsu.

Soro: Hasha bunshin no Jutsu
Technika C
Uživatel vytvoří z paprsků svého klona, při čemž je trochu slabší než stínový klon, který může ovládat furt nějaké techniky, kdyžto tenhle klon techniky nezvládne, jen taijutsu a jakmile je poražen, tak se promění v bílé světlo, které může na pár sekund oslepit nepřítele.

Soro: Rei no Shi
Technika A
Přímo z nebe se po pár minutách snese k zemi velký sluneční paprsek, který je o síle známé Raiton techniky Kirin. Uživatel k tomu potřebuje dobře zmapovat oblast a musí tam být dost světla.

Soro: Hakushu no Jutsu
Technika B
Uživatel silně tleskne a vypustí energii, při čemž se z dlaní vystřelí jakási vlna světelné energie a řeže vše, co ji stojí v cestě, pokud to není něco silnějšího než její úroveň.

Znak klanu:
Slunce

Autor: Aspire
Návrat nahoru Goto down
Aspi
Admin
Admin
Aspi


Počet příspěvků : 8281
Datum založení účtu : 28. 02. 10
Věk : 30
Bydliště : Kolín

Klany Empty
PříspěvekPředmět: Re: Klany   Klany Icon_minitimeTue Dec 20 2011, 22:30

Název:
Yurida

Kekkei Genkai | Schopnost:
Runy

Popis Kekkei Genkai | Schopnosti:
Jejich Kekkei genkai je hodně zvláštní, jelikož nepoužívají jutsu, ale runy. Maj sice elementární chakru, ale nejsou schopni ji samovolně použít, potřebují k tomu speciální runy. Nechodí na akademii ninjů, ale doučují je doma, takže neumí žádná E jutsu, protože na to nemají možnost se to naučit, ale naopak už v 10 letech dostanou na ruku první tetování ve formě runy. Runy se jim tetujou výhradně na ruce a každá runa je velká maximálně 10 centimetrů, aby se jich na ruce vešlo co nejvíce. Nepoužívají pečetě, ale jen se dotýkají run na svých rukou a soustředí se na ně, při čemž následně provedou to to „jutsu“, které obsahuje ta runa. Takže jakmile se dotkne runy, která je třeba na Goukakyuu no Jutsu, tak následně mu z pusy vyletí velká ohnivá koule. Na první dojem to nevypadá nijak zvláštně, ale silní jedinci dokáží ovládat runy i mimo své tělo a to jen pomocí silné psychické koncentrace.

Po vesnici je několik temných run, které jsou vyryté na kamenech, zemi nebo dokonce jakási silueta runy poletuje ve vzduchu. (viz.: historie a informace o vesnici) Členi klanu ví, že jakmile se přiblížej k nějaké takové runě, tak pocítí nával energie, jakoby je to něčím zvláštním naplňovalo a doplňovalo jim to odvahu. Z toho důvodu dostali za úkol hlídat obří krystal, na kterém je taky podivná runa, ale to už bude v historii.

Styl učení techniky/získání nových run je jednoduchý. Jednou za čas má člen kalnu možnost podstoupit zkoušku síly, kde ukáže, jak je dobrý a následně dostane na výběr z mnoha run, které obsahují techniku a jednu si může nechat aplikovat na své ruce. V tomhle je to jednodušší, že nemusí stereotypně cvičit jednu techniku, ale naopak je to těžké, že nikdy nemohou trénovat samy, protože jediné co mohou trénovat je zvětšení run, aby jejich účinky byly silnější a u toho by měl být silnější ninja, jelikož runy někdy bývají sebedestruktivní, takže by to mohlo uživatele lehce zabít. Klan je pro vesnici velice důležitý, jelikož runy ve vesnici jsou také destruktivní a přítomností nějakého člena klanu se destruktivnost runy zmenšuje, což nikdo nedokáže vysvětlit, ale je to tak.

Někteří jedinci z klanu se již naučili ovládat runy mimo tělo, takže si třeba nakreslí runu na zem a z té runy následně vyvolají to dané jutsu, ale to dokáží hodně zkušení ninjové, kteří pracují u hlavního krystalu s runou a ten jim dává nejvíc odvahy a energie až to nakonec dokáží. Z toho důvodu každý člen nosí řetízek s malým kamínkem, na kterém je runa, která něco znamená a ta runa mu dodává trochu té odvahy, ale nedá se to srovnávat s tou obří runou někde kolem vesnice. Proto nepřátele často překvapuje, když člen kalnu už je skoro mrtvý, podívá se na řetízek a v tu chvíli ještě dostane trochu síly na poslední vzdor.

Zápory:
- Špatná dostupnost k novým technikám.
- Nebezpečí sebsedestrukce run při abnormálnim použití.
- Ze začátku se mladí ninjové těžce začleňují do kolektivu, protože byli učeni doma.

Historie začátku klanu:
Klan začal jako každý jiný, prostě se od někud vzal a usídlil se během stavění Runzugakure, protože je sem už od začátku něco velkého táhlo. Táhla je sem podle historie nějaká nepopsatelná síla. Nevěděli zda je to dobře a nebo je sem táhne něco temného – přímo do záhuby. Naštěstí tohle vše riskli a objevili se v Runzugakure, kde se také usídlili. Po pár dnech, co zde žili se začala země otřásat a na povrch vylezly ty různé runy, kterých je plná vesnice, ale i okolí vesnice. Postupně se zjišťovalo, že runy reagují na tělo členů klanu Yurida, proto se vytvořila něco jako organizace, spíše nějaké seskupení členů klanu, kteří maj za úkol jednou za čas obejít všechny runy, aby je dostali do stavu bezpečí a klidu, aby nehoril jejich výbuch. Avšak pak existuje obří krystal, který má na sobě runu, která se dá přeložit jako „výbuch“. Tenhle krystal se nachází u vchodu do sopky, která je kousek od vesnice. Dalo by se říct, že krystal uklidňuje soupku, aby nevybuchla, ale to znamená, že u krystalu musí být vždy nejméně tři členi Yurida klanu, aby byl krystal stále v klidu.

Když byla Volcano Country válka, tak se klan Yurida nemohl nijak podílet na vítězství, protože v tu dobu hrozil výbuch sopky, a proto muselo u krystalu být mnohem více lidí než normálně. Což je podnítilo k tomu založit oficiální hlídku run, která se jmenuje Strážci run. Tam se mohou dostat jen ti trochu zkušenější a jejich úkol je, že je vůdce klanu vysílá i mimo vesnici, aby došli prozkoumat nějakou podivnou aktivitu run, což může být mnohdy nebezpečné, ale taky to může znamenat, že budou stát u jedné runy a hlídat ji třeba přes noc, což mnohdy není zrovna moc záživné. Každopádně se zatím s runama nic extra nestalo, tudíž nemají zase tak moc pestrou minulost, ale vesnice si jich váží už jen, protože zamezují zničení vesnice. Ale to znamená taky to, že se snaží najít způsob, jak vyvést všechny runy z provozu, aby už nehrozilo žádné nebezpečí, hlavně se jedná o runu v sopce.

Klanové dědictví:
- Pradávná runa, což je runa vytesaná do černého kamene, který podle zkoumání je starý několik stovek let a pdole všeho je to jedna z prvních run, kterou ani nejde přeložit. Dlouho se ji snaží nějak aktivovat, avšak nikdo neví jak.
- Seznam run, což se snad nemusí rozepisovat. Znamená to, že je to seznam všech run a co jaká dělá.

Zajímavosti:
Nosí na krku řetízek s nějakým kamínkem, který má na sobě vyrytou nějakou runu, která má vždy význam. Ta runa jim dává odvahu a při velkém vytížení dokýe dodat sílu do lepšího výkonu. Tento řetízek berou strašně vážně, takže kdyby jim ho někdo strhnul, tak jsou schopni zabíjet. Horší by bylo, kdyby jim ho někdo zničil, mohli by ztratit veškerou důstojnost a čest.

Rada klanu:
Vůdce → Rikko Yurida
Zástupce → Arya Yurida

Typické klanové techniky:
Nedá se to brát jako technika, ale existuje něco, čim docílí uživatel vysílat jutsu i mimo své tělo, ale jedná se o A techniku, která je hodně složitá na koncentraci run. Toto stadium se nijak nejmenuje, ale umožňuje uživateli, že někam namaluje runu, která odpovídá tomu jutsu, pak se na ní soustředí a z toho místa vyletí to dané jutsu.

Znak klanu:
Oko s křížkem uprostřed

Autor: Aspire
Návrat nahoru Goto down
Sponsored content





Klany Empty
PříspěvekPředmět: Re: Klany   Klany Icon_minitime

Návrat nahoru Goto down
 
Klany
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Klany
» Klany
» Klany
» Klany
» Klany

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Kage Wars :: Off topic :: Koš :: Volcano Country :: Informace o vesnici-
Přejdi na: