Kage Wars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Kage Wars RPG - Navždy spolu
 
PříjemPříjem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  
Najdete nás na facebooku: Sledujte náš portál

 

 Cesta za slávou tým 3

Goto down 
4 posters
Jdi na stránku : 1, 2  Next
AutorZpráva
Aspi
Admin
Admin
Aspi


Počet příspěvků : 8281
Datum založení účtu : 28. 02. 10
Věk : 30
Bydliště : Kolín

Cesta za slávou tým 3 Empty
PříspěvekPředmět: Cesta za slávou tým 3   Cesta za slávou tým 3 Icon_minitimeWed Mar 31 2010, 22:34

Shika Herini

"Ráda bych vám oznámila, že Masaru i Sora byli vybráni jako adepti do klanu Suikafuuurado. Gratuluji." Usmála sjem se a stála na louce. "A tobě Nami mohu zase říci, že jsem objevila pár technik tvého klanu na naučení."
Návrat nahoru Goto down
Srotak
Akatsuki
Akatsuki
Srotak


Počet příspěvků : 2297
Datum založení účtu : 01. 03. 10

Cesta za slávou tým 3 Empty
PříspěvekPředmět: Re: Cesta za slávou tým 3   Cesta za slávou tým 3 Icon_minitimeWed Mar 31 2010, 22:37

Masaru

Masarovi se rozsvítily oči a radostí vykřikl Yoshhhh, krutěěěě!
Návrat nahoru Goto down
Clover
Akatsuki
Akatsuki
Clover


Počet příspěvků : 1712
Datum založení účtu : 05. 03. 10
Bydliště : Pardubice

Cesta za slávou tým 3 Empty
PříspěvekPředmět: Re: Cesta za slávou tým 3   Cesta za slávou tým 3 Icon_minitimeWed Mar 31 2010, 22:38

Sora

Povzdychla takže klan usmála se to zní dobře znovu se usmála a koukala se jak se Masaru raduje
Návrat nahoru Goto down
tbc99
Jounin
Jounin
tbc99


Počet příspěvků : 371
Datum založení účtu : 12. 03. 10

Cesta za slávou tým 3 Empty
PříspěvekPředmět: Re: Cesta za slávou tým 3   Cesta za slávou tým 3 Icon_minitimeWed Mar 31 2010, 22:41

Nami

Dějuji vám sensei taktéže gratuluji Soro a Masaru. Dořekl jsem.
Návrat nahoru Goto down
Clover
Akatsuki
Akatsuki
Clover


Počet příspěvků : 1712
Datum založení účtu : 05. 03. 10
Bydliště : Pardubice